Asmenų aptarnavimo tvarka
Skyrių darbo laiką, adresus ir kontaktus žr. čia.
Asmenų prašymai ir skundai priimami valstybine kalba, o aptarnaujame valstybine ir rusų k.
Prašymai ir skundai priimami visą darbo dienos laiką ir pietų pertraukos metu.
Asmenys dokumentus NDNT gali pateikti asmeniškai atvykę į skyrių, atsiųsti paštu, palikti prie įėjimo į NDNT esančioje pašto dėžutėje, per pasiuntinį arba elektroninėmis ryšio priemonėmis.
Dėl neįgalumo ir darbingumo lygių vertinimo į NDNT kreipiantis pirmą kartą, rekomenduojame užsiregistruoti iš anksto tinklalapyje žr. čia arba per El. valdžios vartus (registruotis gali tik pats asmuo). Telefonu neregistruojame. Pensinio amžiaus asmenims dėl specialiųjų poreikių vertinimo arba dėl neįgalumo ir darbingumo lygio vertinimo kreipiantis pakartotinai, registruotis nereikia.
Kai asmens vardu į NDNT kreipiasi jo atstovas, pastarasis turi pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir patvirtinti savo teisę atstovauti kitą asmenį.
Primename, kadsiuntimas į NDNT galioja 60 dienų.
Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklės
2022 m. NDNT klientų anoniminės apklausos apie jų aptarnavimo kokybę suvestinė